torsdag 4 januari 2007

Söt pojke

Det är ett trevligt par med en liten grabb på snart två år som handlar hos oss. Grabben är alltid på glatt humör och då menar jag verkligen alltid! Har aldrig någonsin hört honom låta det minsta gnällig eller ledsen. Grabben har sen han kunnat vinkat till mig, ju större han blir så hejar vi och pratar vi mer och mer. Eller pratar och pratar, direkt han kunde säga "hejdå" så ropade han högt och ljudligt "hädååå". Jag försöker få honom att säga Malin, så jag tjatar om det varje gång han är in. Men han skrattar och säger pappa och mamma istället. Så här om dagen så kom det helt plötsligt "Inna", jag fattade noll. Men det betydde visst häst. Han säger häst till allt han gillar, så det var ju lite kul att han sa inna till mig. Men han kan säga Malin, eller han försöker iaf, för han hade sagt det när jag INTE jobbade..haha! Så nu har vi kört framochtillbaka till varandra varje gång jag jobbat.
"Inna"
"Malin, ska du säga"
"Inna"
"Maaalin"
"INNA"

Men så idag..så kom det: "Häädåå aliii"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va gulligt! Godnatt min unge.

LiNdA sa...

jo du försöker verkligen med alla ungar.. haha
puss