onsdag 17 maj 2006

Feg radiopratare

Sitter framför datorn och kollar runt lite. I köket har jag radion på och jag lyssnar på Mix megapol och "Äntligen morgon" med Adam och Gry. Med dom sitter Alex Schulman, han är tydligen ett svin. Det har jag inte märkt förut. Men nyss satt han och sa att många horor nog är lyckliga. Adam och Gry sa emot honom direkt.

Sen sa han att han är avis på uteliggarna nu som får umgås med sina bästa vänner och dricka vin och sprit hela dagarna och sover ute i det fria och utan ansvar. Han sa dom här sakerna helt allvarligt. Inte på skämt alls. Adam och Gry tyckte att han var knäpp och Adam sa att Alex skulle få sova ute i fyra nätter och att Adam skulle förse honom med mat och vin. Då började Alex fega ur. Men Adam sa att om allt var så skönt med att vara uteliggare så skulle han väl ta chansen nu när han dessutom fick vara en lyxuteliggare. Alex fegade ännu mera. Gry tyckte han var helt pucko tror jag för hon sa:" Du har ju kollat på Rasmus på luffen och så tror du att livet som uteliggare är så"

Nu har Adam sänkt kravet till Alex till EN natt ute. Alex vill vänta tills det är varmare ute!! Hur fan kan man uttala sig så i radio och allt och sen fega ur totalt. Han kan inte ens svara om han ska sova ute i en natt utan ville tänka en låt till och nu tänker han även under reklamen.

Jag ska nu fixa lite kaffe medan det är reklam och sen kommer jag hit o skriver om den där idioten Alex säger att han ska sova ute eller inte. Han sa även:" Nu kommer alla att tycka att jag är en chicken" Men tacka fan för det!!

Nu säger han att han inte alls ville att det skulle bli så här utan att dom skulle diskutera det här som vuxna.

Han ska nu sova ute två nätter. Men han har krav nu! Han ska ha en gräsplätt, mobil, vin så mycket han vill ha och en fotboll(!!!). Han ska sova ute 29-30 maj på ett torg som han själv valt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fort vi vet var det är, åker vi dit och kastar bajs på honom.! Love!

Anonym sa...

Jag tycker vi kastar nåt hårt i huvudet på honom.

LiNdA sa...

men vilket jävla pucko!!