onsdag 10 maj 2006

Mer frågor

Stulit av Nisse som stulit från Vera

VAD FÅR DINA ARMHÅR ATT RESA SIG? Har ju knappt hår på armarna

VILKEN HISTORISK PERSON IDENTIFIERAR DU DIG MEST MED? Ingen aning

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV? Att jag tror gott om alla innan motsatsen är bevisad

OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM? Att jag tror gott om alla

VILKET VAR DITT FÖRSTA JOBB? Länssparbanken i Orsa

DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...? Toppar och dalar hela tiden

VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?När jag födde mina flickor och när jag körde genom Stockholm :)

VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE? Gillade stålmannen när jag var liten(enda jag kommer på just nu)

VILKET ÄR DITT MOTTO? ALLA är lika mycket värda

VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET? Jag har inget

VAD VILLE DU BLI NÄR DU VAR LITEN? Jag ville stå i kiosk och laga glödlampor

VILKEN ÄR DEN STÖRSTA PASSIONEN I DITT LIV? Mina barn och min familj, sen har jag nån konstig förkärlek till fina dörrar.

VAD ÄR DET ABSOLUT DUMMASTE DU GJORT? Oj, det vet jag inte nu.

VILKEN ÄR DIN STÖRSTA EXTRAVAGANS? Har jag nån sån tro.. .?

NÄR TVIVLAR DU? Rätt ofta periodvis

NÄR KÄNNER DU DIG STOLT? När mina flickor stårupp för varandra

VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING? Jag vet inte faktiskt

VAD GÖR DIG FLYFÖRBANNAD? När någon är orättvis mot mina ungar eller nån annan som står mig nära

VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA? Överlägsenhet

VAD INSPIRERAR DIG? Människor som kämpar och står för vad dom tycker och tänker

OM DU SKULLE ÅTERFÖDAS SOM EN SAK, VAD SKULLE DET VARA? En blyertspenna

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST? Ostbågar, fast det vet väl kanske dom flesta

VEM VINNER HERRALLSVENSKAN I FOTBOLL? Vem bryr sig Haha!

VEM LEVANDE I LIVET ÄR DIN FRÄMSTA FÖREBILD? Pappa

OM DU VORE GUD FÖR EN DAG, VAD SKULLE DU ÄNDRA PÅ FÖRST? Se till att alla var lika mycket värda och att alla var mera hänsynsfulla

OM DU SKULLE TVINGAS VÄLJA EN NY KARRIÄR, VILKEN SKULLE DET DÅ VARA? Det är ju så olika, ibland skulle jag vilja bli snickare och ibland barnmorska.

VAD SKRÄMMER DIG MEST? Att mina barn eller familj ska råka ut för nåt hemskt

VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE? Men va svårt..Kanske när jag och flickorna äntligen var i Delfinariet på Kolmården. Då var jag jävligt rörd.

VILKET ORD ELLER UTTRYCK ANVÄNDER DU OFTAST? "Hej" och "Var det bra så?" säger jag på jobbet till varenda kund

VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK? Min bil

NÄR BLEV DU ILLA BEHANDLAD SENAST? Igår av Snobben Haha!

NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ? Ostbågar

VAD TROR DU ÄR DET FÖRSTA ANDRA LÄGGER MÄRKE TILL NÄR DE TRÄFFAR DIG
FÖRSTA GÅNGEN? Att jag är fet eller att jag är glad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dörrarna har du efter mig. Jag har lånat en bok på bibblan en gång om bara dörrar. Puss1

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»