onsdag 10 maj 2006

Åke är vaken!


Igår så var Åke vaken när jag kom hem från jobbet. Tänkte att det nog var för att han låg i sin kära filt(en ny filt är det iof som Evelin har gjort). Igår kväll så gick han och la sig där han låg när han dvalade. Trodde aldrig att han skulle vakna själv idag. Men när jag kom hem från Helena runt halv elva så hade han lagt sig på sin sovplats. Nu ligger han på min axel och kollar runt sig. Han är väldigt sällskaplig nu. Ska iväg och köpa skruvar så jag kan bygga hans utebur (Om jag nu kan för mina Snobben-knän). Åke älskar ju att vara ute och kolla på allt som händer och för att ligga i solen och slöa. Våra lilla söta gubbe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riksdagen har beslutat att Åke-dagen den 8 maj i fortsättningen ska vara allmän flaggdag för att fira Åkes återuppståndelse.

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»