fredag 26 maj 2006

Stöld igen från min kära syster

Uppge din ålder: 38 är jag ända tills Oktober
Hur spenderar du sommaren? Jobb och jobb och jobb. Sen hoppas jag att jag och ungarna ska fiska lite oxå.
Vad förfestar du på? Tycker ju att det mesta smakar bajs, men vittvin och massa läsk funkar.
Brukar du bli för full? Inte nu längre
Vem fick du senast en komplimang av? Hmm
Vad är riktigt jävla töntigt? Folk som har lika kläder när dom är på semester.
Pinsamt fyllesms? Nej
Knark? Nej!
Varför gör du sånna här test? Funderade på det när jag kopierade den från Nilsse.
Schysst film du sett nyligen? Kollade lite på "Gilbert Grape" innan Carina ringde
Har du raggat på Internet? Raggat? Nä..
Vilken sida va du senast inne på? Nisses
Hur bor du just nu? I en trea med mina flickor och våra djur.
Trivs du med hur du bor? Har aldrig trivts så bra som jag gör här!
Vilket är ditt livsmål? Att se till att mina flickor får ett bra liv.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej, men snart ska jag färga det igen(om jag orkar)
Hur ofta går du till frisören? Väldigt sällan tyvärr.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? En.
Var är du nu? I Evelins rum
Dricker du alkohol? Jodå, men sällan
Bästa utekvällen? Många gånger med Carina
Vad köpte du senast? Färg och toning till mig och Lovisa
Spara eller slösa? Spara oftast, men det beror på vad det gäller.
När var du i en affär senast? Var på Domus i Älvdalen igår.
Mötte du någon du kände då? Nej.
Tycker du om dina grannar? Ja, dom flesta är helt okej
När fick du senast en present? För ett tag sen fick jag en ros och en minichokladask av Lovisa
Busringt? Ja, när jag var liten
Vad har du för framtidsplaner? Se till att flickorna får det bra.
Vad drack du senast? Vatten
Goth eller pop? Pop kanske
Vad har du för planer till helgen? Åka till Månsta och träffa hela familjen och då menar jag verkligen hela.
Hur många lampor har du i ditt rum? Tre eller nä, det är ju allt som allt 8!
Vill du ha barn?Flera? Nää!
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Helena: Bäst. Carina: Rolig
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Jag har inga Haha!
Vad tycker du om sex and the city? Har sett nåt avsnitt men nää...
Gillar du dokumentärer? Dom är ofta väldigt bra
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej...
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej, faktiskt inte.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 år!
Cigaretter då? 18 är väl okej
Hur ser din matta ut? Har många mattor i vår lägenhet.
Är du sugen på något nu? Mat
Vilken är din favoritkaka? Drömmar kanske...
När fikade du senast? Det var hos Helena härom dan
Hur många hål har du i öronen? Två
Annan piercing/tatuering? Nej.
Vem pratade du med senast? Carina
Vad pratade ni om? En massa olika saker.
Vad gör du just nu? Funderar på om jag ska väcka Lovisa eller inte.
Kär i en lärare/nån som e mycket äldre?Nej.
Vilken var din första festival? Kroghall i Rättvik med Carina och vi dansade på bordet tills det rasade Haha!
Är du blyg? Blyg och blyg..svår fråga
Vilken tid gick du upp idag? Låg till nio tror jag. Vaknade åtta och sms:ad Nettan att jag inte kan jobba idag pgr av migrän...
När kräktes du senast? Var nära några gånger igår pgr av migränen
Vad lyssnar du på just nu? Evelin som skrattar åt att Lovisa sover än och klockan är 12.41
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej.
Vill du bo i sthlm, gbg eller malmö? Nej!
Kyss på första dejten? Om det känns rätt så självklart!
Strular? Va? Fattar inte frågan
Vad såg du senast på tv? Jag vet inte, den står oftast på.
Vem fick du sms ifrån senast & vad stod det? Carina men kommer inte ihåg vad det stod.
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Carina
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl? Det beror på vad det gäller.
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Jag personligen tycker att det är självklart men det är upp till var och en att ta ställning till det.
Hur svarar du i telefonen? Maaalin
Hur mycket surfar du på webben per dag / vecka? För mycket ibland.
Har du en favoritmöbel i ditt hem? Min soffa!
Tror du på talesättet att "Gammal kärlek rostar aldrig"? Nä, Haha!
Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Rätt töntigt faktiskt
Den bästa födelsedagspresenten du fått? Kommer jag faktiskt inte ihåg nu. Hoppas ingen blir ledsen..
Vad dricker du helst när du går ut på krogen? Åh, va svårt! Allt smakar ju bajs...
Kan du ha roligt utan alkohol? Självklart Haha!!
Hur ofta borstar du tänderna? Sällan mindre än två.
Hur slappnar du av? I soffan framför tvn.
Skolkade du någon gång i grundskolan? Nej, tror inte det faktiskt.
IG- eller MVG- barn i skolan? Fanns ju inte såna betyg när jag gick i skolan. Men var ett 2a-barn.
Har du fått någon att börja gråta öppet genom att vara elak? Mina barn tycker nog det!
Påpekar du om du får tillbaka för mycket växel i kassan? Självklart!
Vilka språk kan du, mer än några få ord? Svenska och engelska och förstår all älvdalska.
Favoritplagg? Mina stora ISS-tshirts och mina fula mysbrallor
Oftast på tallriken? Det är mycket blandat.
Då vet du att du är kär? Jag vet inte när jag är det. Det ska mycket till innan jag blir det.
Vad gör du när du är ledsen? Gråter
Senast lästa bok? "Mannen och hustrun" eller om det var "Mannen och pojken"
Favoritbok? Vattenmelonen med Marian Keyes.
Bästa serien? Gilmore Girls
Favoritläsk? Päronsoda
Snyggaste kändisen? Jag vet inte just nu...
Vart går du helst? En sväng Haha!
Din hobby? Det är nog Åke faktiskt
Motto? Behandla folk med respekt för alla är lika mycket värda.
Bikininångest? Nä, sätter ju aldrig ens på mig nån så varför ha ångest då.
Vad åt du senast? Hårdis med kaviar
Senast bussresa? Jag vet inte faktiskt, längesen alltså.
Har du spelat i band? Nej!
Vad är snyggast, blekt eller solbränt skinn? Solbränt
Manchester eller jeans? Jeans!
Sex eller hångel? Hångel...
Trasiga byxor, lappa eller slänga? Lappa!
Sover du naken? Oftast.
Vad gör du när du inte kan sova? Spelar spel på mobilen
Vinyl eller cd? Cd.
Slänger du strumpor med hål i? Ja!
Har du nyligen varit i slagsmål? Aldrig nånsin.
Har du varit kär i flera samtidigt någon gång? Nej.
Svartsjuk? Det beror ju på..
Mest avundsjuk på? Folk som hittat rätt i livet
Kommer du gifta dig någon gång i ditt liv? Nej.
Om du vill ha barn, adoptera eller biologiskt? Ska ju inte ha flera barn.
Vill du flytta utomlands? Nej.
Har du duschat idag? Nej, inte än.
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad? Har kastat sönder rätt många hårborstar Haha!
Tycker du att det är viktigt att ha ett arbete? Självklart!
Ångrar mest i livet? Att jag låtit folk trycka ner mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Att du orkar svara på de här.

Anonym sa...

måste påpeka att det låter mer maliiiin än maaalin när du presenterar dig i telefon...

Anonym sa...

Jag tycker det låter mAAlin.

Anonym sa...

Ja, tänk vad roligt vi hade på Kroghall...haha o vilka blåmärken man fick!

Anonym sa...

Och efter vad jag har sett och hört är du helt klart Malin the bäst. Ska vi starta klubb?? =)