lördag 20 maj 2006

Telia

Jag prenumerar ju på 500 st sms för 100:- hos Telia. I början av den här månaden så ändrade dom priset till 99:- och så fick man 5000 sms. Alla jag känner som har det där 500 sms för 100:- fick ett sms om att det nu var ändrat till 5000 st utom jag. Jag ringde telia men dom var säker på att det blivit nåt strul bara och att jag säkert hade dom där 5000.

Men morse fick jag ett sms om att mina pengar snart var slut på mobilen. Jag hade då runt 24:- och igår hade jag 50:-. Om jag har skrivit upp alla mina 5000 st så har jag gjort det på mindre än 20 dagar och det är över 250 st om dagen Haha! Jag ringde telia och fick prata med en trevlig människa som sa att hon skulle sätta in 50:- så jag klarade mig över helgen och att jag sen ska ringa till support på måndag när dom har öppet.

Det här är första gången någonsin som telia stular för mig faktiskt. Så jag tar det med en klackspark. Och jag kan inte låta blir att skratta oxå Haha!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!! "...med en klackspark." Du är så käck min ballemajasyster! Hahaha!

Puss älskling!