onsdag 17 maj 2006

Stöld av Nisse

1. Vad är klockan? 20.50
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Anna Malin Matsdotter Elfquist
3. Smeknamn: Nä, inte ett enda faktiskt, Mallan nångång av Helena och en fd jobbarkompis
4. Piercings: Nej
5. Ögonfärg: Blå-grå-grön
6. Födelseplats: Allmänna BB i Stockholm
7. Favoritmat: Spagetti och bacon och massor av rödlök.
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej.
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i en bilolycka? Ja, med mina grisbil som var rosa.
12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger.
14. Favoritrestaurang: Äter så sällan på restaurang, men China i Mora är väl gott.
16. Favoritsport att titta på: Ingen favorit alls
17. Favoritdrink: Jag dricker aldrig drinkar.
18. Favoritglass: Sandwich eller Nogger, fast jag älskar inte glass precis.
19. Disney eller Warner Bros: Disney
20. Favoritsnabbmatsrestaurang: Viking pizzeria i Orsa
21. Vilken färg har din sovrumstapet? Nu har jag ju inget sovrum men det är grönt i vardagsrummet där jag sover
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Inte en gång, jag är så bäst!
23. Före detta mail, av vem fick du ditt senaste e-mail? Det här var ju inget mejl, men det senaste mejlet jag fick var att Linda skrivit på min blogg.
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Skulle aldrig falla mig in att övertrassera mitt konto.
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sätter mig vid datorn eller tvn
26. När går du och lägger dig? Runt 22.00
27. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Stal ju det här från Nisse men vet inte om nån kommer att stjäla det av mig.
28. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Fatta att det inte är något mejl! Gah!
29. Favorit TV-program: Just nu är det "100 %"
30. Senaste person du gick ut och åt middag med: Mina ungar
31. Ford eller Chevrolet? Cheva, lätt. En ford rostar ju upp direkt och så krånglar dom hela tiden.
32. Vad lyssnar du på just nu? Mina ungar som bråkar och en moppe som åkte förbi utanför.
35. Hur många tatueringar har du? Ingen alls.
36. Katter eller hundar? Jag vet inte längre, jag tycker ju om mina ödlor
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, det har jag två gånger men jag utmanar ödet vääääldigt ofta Haha!
38. Klockslaget när du blev färdig med detta e-mail: Det är inget e-mail!!! Jag blev klar 21.01.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem är det som skapar alla dessa frågeformulär egentligen??

LiNdA sa...

hÖrru.. nu ska vi inte dissa fOrd.. RacerBettan e fin hon.. trots sin ålder å bilmärke :o) haha..

Anonym sa...

Fy fan vilka bra systrar jag har som väljer Cheva före ford, Nisse fattar visseligen inte varför men det gjorde du ;)