tisdag 16 maj 2006

Buzzador

Jag läste här om dan om Buzzador och ville vara med direkt. Men jag hittade inget på nätet om det. Men sen idag så hade jag fått ett mejl från Carina där hon värvade mig. Man får hem prov på olika saker som man ska testa och sen skriva och tala om vad man tyckte om saken. Det kan tydligen vara allt från godis till bilar. Carina har fått hem en kartong med marabou´s nya kexchoklad. Ni vet den som inte smular, som dom visar på reklamen på tv. Den fruktansvärt löjliga reklamen där en kort basketkille står under en lång basketkille och får hela håret fullt av smulor till den långa får marabou´s kexchoklad. Nu har ju jag en aning agg mot marabou eftersom dom är så dumma mot nötallergiska så det kanske är därför jag inte tycker om den reklamen.

Fast....om jag skulle få hem en kartong med choklad så tackar jag ju inte nej. Jag kan nog pina i mig den och prova om den är god eller inte..haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har just blivit en Buzzador. gå in på lassbos. puss!

Anonym sa...

mm..vi fick jättemånga sådana kexchoklad av mamma igår, så nu har vi frossat i oss dom. Men vi gav inget till Leonard, för han är så snål och väl överförtjust i gratismat! haha!!