lördag 8 juli 2006

Stulet av Daniel :)

FAKTA
Smeknamn: Nej...
Födelsedag: 5 Oktober
Bor: Orsa.
Arbete: Jobbar extra på ica.

FAVORIT...
Färg: Svart tror jag...eller grönt kanske...det beror på faktiskt
Plats: I min soffa
Drog: Ostbågar(men har tagit mig ur...kanske)
Fordon: Bil
Djur: Åke
Affär: Ikea
Serie: Gilmore Girls
Café: Fikar sällan ute nu för tiden
Skor: Mina DonDonna

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Så sällan jag kan
Gnälla: Har kommit på att jag gör det när jag är sjuk. Så Lovisa..du är lik mig!
Skrika: När jag är osams med mina barn
Sova: Ja, självklart
Drömma mardrömmar: Sällan faktiskt
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Inte hata men tycka illa om..
Lita på folk: Det ska mycket till innan jag kan lita på nån

NÄR...
Åt du senast: Idag på Ikea, runt 12.30
Läste du en bok senast: Några veckor sen
Var du på konsert senast: Förra sommaren, när Evelin ville se Magnus Uggla
Köpte du något senast: Tre flaskor vatten och glass i Rättvik när vi åkte hem från Ikea idag
Svor du senast: Nyss säkert
Sjöng du senast: I morse
Klagade du senast: För en stund sen för Linus ville kolla på en annan kanal

VEM...
Saknar du: Mina bästisar
Gjorde dig riktigt glad senast: Kenneth, när han kunde jobba åt mig
Fick du sms från senast: Carina

HAR DU...
För många vänner: Nej, har få men dom är bäst
Tvångstankar: Ja, kan tex inte ta första tidningen
Någon annan psykisk sjukdom:
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Egen dator: Nej
Gjort bort dig rejält: Det har jag säkert
Bra självförtroende: Nej eller det beror på vad det gäller
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nä, har nog inte det faktiskt...
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Japp

HUR...
Går du: Vaddå hur?
Svarar du i telefonen: Malin
Fördriver du tiden: Pratar i telefon eller vid datorn eller framför tvn
Mycket pengar har du: Finns dom som har mindre
Tjänar du pengar: Jobbar och stämplar
Bäddar du sängen: Lägger kuddarna och täcket fint. Men bäddar sällan
Ofta diskar du: När det behövs, men nu på sommarlovet diskar Evelin :)
Ofta städar du: När det behövs
Går det på jobbet: Vetefan
Många stör du dig på: En del och en del inte..
Ofta träffar du din familj: Ofta förutom min kära syster :(

ÄR DU...
Förstående: Det hoppas jag
Öppensinnad: Ja, det tycker jag faktiskt
Arrogant:
Osäker: Beror på vad det gäller
Intressant: Haha! Inte ett dugg
Hungrig: Mmmm
Smart: Nej
Barnslig: Jo, kanske. Beror väl på vad det gäller
Liten: Ja
Lätt: Nej
Rolig: Carina tycker att jag är den roligaste hon känner iallafall..haha!
Pratglad: Det beror på...
Hälsosam: Nej
Blyg: Det beror på...
Lätt uttråkad: Nja...eller nä
Arg: Nej
Ledsen: Nej
Glad: Jadå
Pålitlig: Ja, det är jag
Laglig: Ja, går inte mot röd gubbe ens
Filosofisk:
Svår: Svårt att svara på själv
Positiv: Det beror oxå på juh
Originell: Det tror jag inte
Bra på att ge komplimanger: Till mina ungar vet jag att jag är det
Bra på att få komplimanger: Nej fy, det är jobbigt bara

VÄLJ
Katt eller hund: Hund eller katt...ödla
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Tystnad, det är sånt liv på jobbet jämt så öronen måste få vila när jag kommer hem
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Beror ju på vad det gäller juh!

Inga kommentarer: