fredag 7 juli 2006

Sorry Nils men...

Dagens...

... playlist: Ingen alls men hörde på radio när jag körde Lovisa och Emelie till Mora.
...klädsel: Jeans och tröja när vi var till Mora och sen mina vackra jobbarkläder
...dusch: Snabbt i morse
...frisyr: Rufsig och svettig i nacken
...smink: Mascara
...händelse: När Kenneth på jobbet tog på sig att jobba nästa söndag åt mig. Han är bara för snäll alltså!
...planer: Åka till IKEA i morgon
...vill ha: Smal kropp så jag kan klä av mig lite kläder
...saknad: Linda min Linda!!
...film: Ingen alls
...väder: Värme, värme och åter värme. Vill ha höst nu..
...drog: Loka Päron
...tråkigaste: När en liten söt pojke klämde handen när jag flyttade på bandavdelaren på kassan. Frågade pojken om det gick bra. Han sa nej men pappan sa att det gick bra. Hur fan kan han veta om pojken har ont eller inte?!
...köp: Loka Päron
...mat: Potatissallad och rostbiff
...sjuka: Min mamma
...kärlek: Mamman som vrålpussade på sin dotter när hon lyfte ur henne ur kundvagnen
...mående: Svettig och trött
...avslutande: Spela spel på min mobil

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du FÅR härma mig Malin!

Puss älskling.

Anonym sa...

http://cppappan.webblogg.se/ Intressant blogg.

Anonym sa...

jag är snart tillbaka :o/ ångesten e total.. hua hua.. haha
sen får jag sakna dig, när du går på semester.. :o(