måndag 31 juli 2006

Kladd

Idag har vi eller jag och Lovisa käkat hamburgare och Linus pannbiff och potatis. Jag hade precis tagit på mig en rentvättad tröja. När jag käkat klart så var det en stor fläck med ketchup och senap på den.

Jag fattar inte, när ska jag bli vuxen och inte kladda mera. Folk käkar ju hamburgar hur som helst utan att det rinner det minsta. Men inte jag...

Första gången när jag och ille var ihop så käkade vi hamburgare ofta uppe på "Maggans" som låg vid OK. Hon hade sin kiosk i en gammal husvagn. Men tillslut ville inte ille käka där med mig om vi inte åkte hem och åt upp maten. Jag blev nämligen alltid full i dressing och sånt på hela kläderna. Så då slutade vi käka där Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao, kör inom Makkedonkan o kolla de har i alla fall haft gratishaklappar, ta med en bunt hem. Annars får det ju bli Vanish för hela slanten. Puss