torsdag 20 juli 2006

Självklart Nisse!

Men det blir lite svårt tycker jag...Får kanske fundera lite längre på vissa.


Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1. Bensinstationsbiträde
2. Bankkassörska
3. Affärsbiträde
4. Städerska

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Om en pojke
2. Kopps
3. ET
4.

Fyra städer jag har bott i:Får nog bli fyra ställen jag bott på i Orsa istället
1. Berget
2. Kuruld
3. Västeråkern
4. Gränderna

Fyra TV-serier jag gärna ser:
1. Tårtan
2. Gilmore Girls
3. KatjaKaj och BenteBent
4.

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Kolmården
2. Stockholm
3. Irland
4. London

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogspot.com
2. aftonbladet.se
3. Repit.net
4. fsb.se

Fyra favoriträtter:
1. Spagetti och bacon och lök
2. Kyckling och ris
3. Moamat
4. Geggamojjafisk

Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Hemma
2. Okbodarna
3. Månsta
4. Helenas kök

Fyra vänner som jag tror kommer att svara:1
1. Inte en enda faktiskt!
2.
3.
4.

Inga kommentarer: