söndag 9 juli 2006

Ett kort i timmen

Klockan 9 hängde jag upp Evelins vita handdukar som blivit gröna i tvätten



Klockan 10 satte Lovisa på en film som hon velat se ett par dagar.



Klockan 11 ropade Evelin från sitt rum att hon hade mensont och ville ha en tabeltt.

Klockan 12 hade jag och Lovisa släpat fram min säng för kortknäppning för den skulle ut på annons på Blocket.

Klockan 13 hade Åke vaknat och då fick han mat.

Klockan 14 var det chokladpanik för Evelin så jag och Lovisa fick åka och handla det.

Klockan 15 lagde jag Lovisas älsklingsrätt "Spya" som hon och jag åt. Evelin kan inte äta det sen Lovisa började kalla det för spya. Det är köttfärs och potatis i samma gryta.

Klockan 16 så öppnade Evelin sin älskade choklad.

Klockan 17 fick Lovisa lov att käka lite till Spya.

Klockan 18 var det så här molnigt ute.

Klockan 19 kollade vi på "Saltkråkan" när Melker lagade fisk.


Klockan 20 ringde en Lena från Malmö och ville ha min säng till sitt sommarhus i Mora.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygga handdukarna blev!

Anonym sa...

och klockan 22:00 satt ni på akuten men lovisas penn udd i örat,....... ha ha haaaaa