måndag 24 juli 2006

Jag igen...

Senast sedda film: Caranbole
Senast köpta skiva: Oj, det kommer jag inte ihåg
Sparar till: En dator
Väntar på: Hösten
Pålägg som gäller: Prästost eller kaviar
Dagens dryck: Vatten
Senaste boken du läste: "Den hungriga prinsessan" av Christina Herrström
Senaste maträtten du åt: Kalaspuffar och mjölk
Senaste klädesplagget du bar: Tröja och trosor och bh
Senaste repliken du yttrade: "kom hem sen då, puss puss"
Senaste personen du träffade: Lovisa
Senaste personen du pratade i telefon med: En tant på Bollnäs kommun
Senaste personen du fick brev av: Oj, det kommer jag omöjligt ihåg. Får sällan brev.
Senaste gången du sov: I natt
Senaste saken du köpte: Olja till bilen
Vad har du gjort idag: Sålt min säng bla
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på om jag jobbar morgon eller kväll eller om jag är ledig.
Vilken färg har du på håret: Brunt med nåt ljust brunt-orange i.
Vad har du för färg på ögonen: Grå-blå-grön.
Är du uppväxt i stan eller på landet: På landet.
Hur många par skor har du: Tre tror jag
Var har du ont: Ingenstans faktiskt.
Kan du stå på händer: Nä, men jag och Petter stod ofta på huvudet när vi var mindre Haha!
Vad lyssnar du på för musik nu: Inget alls.
Vad tycker du om idrott: Jo, det är väl kul för dom som gillar det.
Vad har du för klocka: Kollar på mobilen.
Sämsta sport: Gång måste väl vara tråkigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow,.. du har alltså kollat oljan i bilen och tjänat pengar idag,.... Bra jobbat Lil' Sis'.