torsdag 20 juli 2006

Jag just nu för stunden

Mår: Rätt bra men är otroligt trött
Vill: Flytta in i mitt rum
Ska: Hoppa in i duschen
Har: Lite ont i halsen igen
Bör: Gå ner i vikt
Är: Trött och lat
Drömmer om: Att vinna 32 miljoner
Längtar till: Min lååånga semestern som är hela två veckor Haha!
Fasar inför: Att jag kanske längtar ihjäl mig efter Evelin
Idag: Jobba
Imorgon: Jobba sista dagen före semestern
Igår: Var social och var på yran en sväng
Nu: Måste jag gå på toa och göra stort haha!
Vill se: Hur Lovisas rum kommer att bli och hur Linus rum i Bollnäs kommer att bli
Vill göra: Flytta in i mitt rum och sova i min gigantiska säng på 120 cm
Glad över: Att allt flytit på när det gäller Bollnäs
Arg på: Elak och dumma människor som inte accepterar alla som dom är
Stolt över: Mina barn!!! Som är sig själva och accepterar människor som dom är.
Rädd för: Att mina barn ska bli olyckliga
Nyfiken på: Nisse lägenhet i Karlstad
Lycka: Att ha kul med mina älskade ungar
Sorg: Att jag troligtvis kommer att leva själv resten av mitt liv men det är ju som det är Haha!
Älskar: Mina ungar och min familj och Åke. Dom är bäst i världen
Hatar: Sällan
Äter: Kaviarmackor
Sover: För lite nu tror jag
Dricker: Vatten
Röker:
Dansar: Inte det heller
Lever: Mycket för stunden men ändå inte

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag kommer inte att svara på detta,.... alldeles före jobbigt.
Gå ner i vikt,... jaa det måste du för jag vill inte att du kolarvippen i någon hjärt sjukdom innan jag kolarvippen,... Du kanske får många barnbarn och då är det din skyldighet att orka leka med dom och då är det bra att ha bra med kondis..... och som sagt,.... Du är ju min lillasyster jöö och då får man inte kolavippen innan sin storebror så det så!! Så sätt fart,... du vet vad jag har lovat och det håller jag,.... =)