måndag 31 juli 2006

Dator

Nu har vi beställt en dator till mig och Lovisa. Evelin tar ju med sig sin till Bollnäs när hon drar dit. Den här har vi beställt. Sen när den kommer så kommer Petter hit och så sätter han ihop den. Sen tar han sitt fickminne och föröver dom sakerna vi vill ha från Linus dator till våran. Fan, vilka saker det finns nu..Haha!

Jag är så gammal så jag kommer ihåg när pappa var och köpte våran familjs första miniräknare. Jag ville prova den direkt och så undrade jag som fan hur den funkade. Lovisa var till Leksand sommarland med sin kompis, Emelie. Dom åkte med Emelies moster. I den bilen hade dom en GPS. Lovisa undrade som fan hur den funkade...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är så snygg =)

Anonym sa...

Bästaste, Grattis till ny dator. Du kan vara glad som har Petter, jag har ingen datakunnig i närheten. Visserligen har jag en ung! snygg granne som lånar skiftnyckel av mig ibland??! O han kan ju vara ett lämpligt offer åt Pelle (inte mig, nä nä) Kanske ska fråga honom om han har lust att kolla över o uppdatera o allt vad det heter. Men då måste jag städa först o det är såå tråkigt. Love You, puss

Anonym sa...

Det regnar i Lund idag, HURRA. mulet, grått o underbart. Har åskat i natt oxå. Love You