tisdag 25 juli 2006

Roomservice?

Det går inte att lägga in kort på min blogg!


Här skulle det vara ett "innan"-kort
Så här så skubben ut innan jag och Linus kom på att vi skulle fixa ett rum till henne där.
Här skulle det vara två eller tre "efter"-kort
Och så här fint blev det efteråt!
Både jag och Evelin hade ju hellre velat att killarna i "Roomservice" hade kommit och hjälpt oss. Då hade vi ju kunnat ligga i soffan och spanat in dom medans dom jobbade och svettades för våran skull. Men men i brist på annat så får man arbeta och svettas själv. Vi har hållt på hela dagen med flyttning av möbler mellan alla våra rum i lägenheten. Lovisas rum(mitt blivande!) är det som ser värst ut nu. Men det blir nog fint snart. Sen har vi bla ett fult skåp som Allfix ska komma och hämta. Och då så ska dom även hämta Carinas Dalakista som står i förrådet och skräpar. Nu när vi ändå rensar så gör vi det ordentligt! Har även ringt till Bollnäs och sagt till att dom inte får glömma att ta bort möblerna i Linus rum där uppe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Käraste, jag har inte heller kunnat lägga in bilder. Hoppas det blir bättre imorgon. Vill gärna se resultatet hos er. Fattar det där med room-service. Kramis