torsdag 27 juli 2006

Hejdå min älskade syster

Hejdå nu min älskade syster!

I morgon åker du till din kära Daniel och vi här uppe får kanske inte träffa dig förens till jul, då du och Daniel kommer upp. Det blir tomt som fan, jag som saknade dig när du bara hade varit borta en vecka! Men den här gången som du åker till Karlstad så är det bättre än förra gången. Då åkte du dit utan att känna en enda människa. Nu har du Daniel och sen kommer lilla Alex ner oxå. Jag och flickorna kanske kommer ner om vi får råd och då ska vi ju bo i Daniels lägenhet för där kommer vi nog att känna oss som hemma.

Puss älskling!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Du är ju jättelik mig på det där kortet ju. Bara att du är annorlunda i håret och har mindre läppar än jag + att mina ögonbryn är tunnare. :P

Kommer sakna dig min kära syster!

Puss älskling!