lördag 2 februari 2008

Just nu

Jag har ledig helg och det känns så underbart! Och jag har sovit i två hela nätter nu. I förrgår gick jag och lade mig ca 22.15 och somnade direkt och sov ända tills Winnerbäck började spela klockan 5.30. Och igår så lade jag mig efter 23 någon gång och så sov jag till klockan 7 men låg till till 9. Så himlans jätteskönt. Snart kanske jag har sovit ikapp det jag förlorade under veckan. Fast man kan inte sova ikapp säger folk.

Idag ska det bäras ner grejer till förrådet. Det är saker som vi ska skänka bort till Allfix. Vi har för mycket möbler här hemma. Vi har även två databord/skrivbord som jag skulle vilja bli av med men jag har ingen lust att bara slänga iväg dom. Dom är ju rätt nya och så. Får väl hålla på dom ett tag till kanske och sen kanske dom får gå till Allfix dom också. Är det någon som vill ha dom så hör av er. Dom ser ut så här.

Inga kommentarer: