söndag 10 februari 2008

Lördagen





Igår var vi upp till Älvdalen och hälsade på. Det var kul att träffa Matilda och Salli igen. Och så var Petter och Anette och Nalle där en stund också. Wilma fick vara hemma eftersom hon är en ond katt mot Salli. Men nästa helg ska hon få följa med upp och träffa lilla Sälma. När vi kom upp käkade vi lite räkpaj och sen åt vi kycklingfilé och strips. Det var så gott! Jag har ju käkat väldigt dåligt dom här dagarna som jag haft ont. Det var skitskönt att vakna utan smärta på morgonen. Men det fick jag igen igår kväll och natt istället. Tror jag somnade runt 2.30. Wilma låg som en liten värmekudde hos mig hela natten men klockan sju så hade hon tydligen tröttnat för då väckte hon mig med att slänga "lilla-fjädern" på min mage medans hon jamade högt. Tur att jag är ledig i morgon. Så jag får ta igen lite sömn. På tisdag tänker jag jobba även om jag har så ont så jag gråter. Jag vägra acceptera att nån jävla sten ska ta över min kropp. Och jag tycker det är sjukt att stenhelvetet inte kommer ut nångång!

Inga kommentarer: