måndag 25 februari 2008

Fått en hel del gjort redan

Jag ringde till Falun Djursjukhus men dom skulle inte ringa upp förens runt 10. Så då ringde jag även till Mora. I Mora sa dom att vi skulle avvakta och om det inte blev bättre före fredag så skulle vi höra av oss igen. Sen ringde Falun upp. Tjejen sa att vi skulle göra rent och ha på Inotyol och då skulle det bli bättre inom nån dag. Annars skulle vi höra av oss. Det är väldig skillnad på veterinärstationer när det gäller reptiler. Men jag vet ju att i Mora har dom väldigt lite erfarenhet av reptiler och då är det väl kanske inte så lätt heller att ge råd.

Jag och ungarna har rensat ut en massa från skrubben. Hade inte en massa skit men ett databordet och en byrå skulle ju ut där ifrån. Ringde Allfix som kom nästan direkt och hämtade det och ett databord till(tänk Linda att jag har en byrå mindre nu) och nu ska jag och Linus till banken och fixa lite överföringar och sen köpa salva till Åke.

Lovisa är nu så gott som frisk. Hon och Jessica sitter och sjunger som galningar i vardagsrummet. Är lite sugen på att springa dit och ta över en mikrofon. Men är man en mamma får man inte göra såna saker. Så jag försöker att låta bli, men det är svårt! Och nu är det väldigt svårt att inte göra det för nu sjunger dom "Tusen och en natt" och den är så kul att sjunga! Jag skulle vilja ha flera skivor som vi kunde sjunga till faktiskt.

Inga kommentarer: