onsdag 6 februari 2008

Tröttare än tröttast

Pappa kom och skjutsade in mig till akuten så jag var inne till halv nio. Jag skulle ju upp på röntgen och kolla om det satt en sten där. Men tyvärr så blev det rätt mycket väntan i dag också. Så när klockan var halv 11 tror jag så skickade jag hem pappa. Det går ju liksom bussar mellan Orsa och Mora som tur är. Efter många timmars väntan blev jag iallafall röntgad. Och dom hittade en sten som var 4 mm och låg i högra urinledare. Den hade iallafall krånglad sig ner till den sista passagen och den är tydligen den som gör ondast. Så nu är det bara att vänta att den ska åka ut där. När vet man inte. Men jag skulle få en återkallelsetid inom tre-fyra veckor. Så innan dess så skulle förhoppningsvis stenen kommit ut. Jag har fått suppar utskrivna så jag ska hämta dom i morgon på apoteket.

Nu är jag trött och trött och trött. Totalt slut. Är glad att jag är ledig i morgon för jag hade inte orkat jobba, inte en chans faktiskt. Men jag har iallafall ingen feber idag, så det är ju nåt som är positivt Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja man får vara glad åt det lilla. Undrar om det är en pojk eller flicksten?