måndag 4 februari 2008

Mår så illa

Nu sitter jag här och ska straxt åka till jobbet. Men jag mår illa. Jag mår jätteilla. Men när jag tänker efter så har jag mått så här dom senaste gångerna som jag haft ägglossning. Det känns som att jag har värsta magsjukan utan att bajsa eller kräkas. Hur kan det bli så? Visserligen så vet jag att jag är rätt konstig när det gäller mens och ägglossningsgrejer. När jag skaffade p-piller för hundra år sen så berättade jag att jag alltid hade fruktansvärt ont i halsen när jag hade mens. Det hade dom aldrig hört talas om på ungdomsmottagningen. Och lika så hade dom aldrig hört nån som hade som kramp i ena benet heller. Men det har Carina och Evelin och Lovisa också, så det vet jag att man kan ha nu.

Evelin är skjutsad till bussen och nu har hon åkt i en timme. Lovisa och Jessica blev hämtad av Sylvia. Och nu är det bara jag kvar. Men jag får vackert åka iväg själv. Men först måste jag fixa till mig.

Inga kommentarer: