onsdag 27 februari 2008

Dagen idag

Idag har jag varit till röntgen och knäppt lite bilder. Ska bli spännande att få höra nästa vecka om "Sten" är kvar i mig eller om han har behagat att lämna min kropp. Jag hoppas faktiskt på det sista. Efter det så var vi till ÖB och till Willys och till Djurmagazinet. Det enda stället vi handlade på var på Djurmagazinet. Nä, nu ljög jag visst. Vi köpte schampo och balsam på ÖB också. Men på Djurmagazinet köpte vi saker som mamma beställt till Sälma och sen köpte vi vitaminer till Åke och mat till Wilma.

När vi kom hem så städade vi. Och oj va vi städade. I våra rum. Så nu är jag så nöjd med mitt rum. Det var så skönt att kunna flytta in lite i skrubben som faktiskt ska vara där. Ändå är det massa plats i skrubben kvar så nu kan vi äntligen ha dammsugaren där inne och pappers- och tidningspåsarna där. Jag öppnade även mitt fönster så Wilma har suttit där rätt mycket(hade ju kvar nätet sen i höstas). Först var hon rätt mesig och rädd för alla läskiga ljud. Men hon blev modigare och modigare.
Ska sätta upp nåt på väggarna senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint du har det. Såg på "Rent hus" nyss och vill redan börja riva det mesta. Huans vad greje han hade!