fredag 11 augusti 2006

Lars Winnerbäck i Leksand


Jag och Lovisa kom i väldigt god tid till Leksand. Men det gjorde några andra oxå



Lovisa käkar sallad medans vi väntar





Solen sken och det var varmt




Lovisa har tröttnat på att lyssna på Christian Kjellvander och vill att Winnerbäck ska komma




Här syns det hur mycket folk det var.


Jag och Lovisa blev bjudna av Olle på Lars Winnerbäck. Lovisa tycker att han är så bra! Vi fick en jättetrevlig eftermiddag och kväll tillsammans, nåt jag tror vi behövde efter alla våra bråk i sommar. Det är inte lätt att vara tonåring och inte lätt att vara tonårsmamma. Det är tur att vi vet att vi älskar varandra precis lika mycket som vi alltid gjort!


Tack min älskade Lovisa för att du finns och för att du är så bäst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är så glad att ni fick en kväll där ni var tillsammans. Kan behövas när det gnistrar o sprakar emellanåt. Love you. Krama Evisen oxå. Kram till Er alla

Anonym sa...

Bästa Gu´barn, tack för dina ord, blev så glad. Sov gott. Love You

Anonym sa...

Och jag älskar er alla tre!

Anonym sa...

Alltså, Bästa Malin. Jag hade inte stått ut en sekund om någon röker så att min lägenhet tar stryk!! Ibland röker grannen på gården o lukten går in till oss!! Jag lider o stänger fönstret. Då är det ok. O visst har jag svårt att säga ifrån, Ha en skön helg. Kram fr ett regningt Lund

Anonym sa...

Vad fin Lovisen var med diadem (hårband?) i håret.

Puss älskling