måndag 14 augusti 2006

Lite frågor igen

1. Var hittade du den här listan? Hos min kära syster
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Älvdalen och mamma i Göteborg.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Så man kan tjoppa in korten från kameran
4. Vilken är din favoritrestaurang? Herregud, käkar så sällan ute men det är nog kanske ChinaHouse i Mora
5. När badade du i en pool senast? Bubbelpoolen på Mora BB
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, jag var "PannkaksEinar" Haha!!
7. Hur många barn vill du ha? Jag vill bara ha mina älskade ungar som jag har nu
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag vet inte faktiskt just nu
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vänsterpartiet.
10. Vad har du för TV-kanaler? 1, 2,. 3, 4, 5, 6, 4+, Barnkanalen, Kunskapskanalen, MTV, Orsatv, Cartoon, Discovery, Europsport, CNN, 24,
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, hade ju en.
12. Har du busringt någon gång? Ja
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Min fd svärfar skulle betala ett Bungy-jumphopp åt mig men jag var gravid då tyvärr. Nu skulle jag inte hoppa det men gärna fallskärm.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Malta
16. Har du en egen trädgård? Nej
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? SouthPark.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja, det tror jag nog allt
19. Badkar eller duschkabin? Badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Varannan vecka
21. Favoritpizza? Banana
22. Chips eller popcorn? Chips tyvärr
23. Vilken färg på läppstift använder du? Haha...har inte nåt sånt
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej!
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Oj ja..knappast Haha!!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Kycklingsallad med Lovisa
28. Favoritchoklad? Gillar ju inte choklad så värst men när jag köper så köper jag Twix tror jag
29. När röstade du senast? När det var val sist
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej...
32. Är du bra på matlagning? Näää
33. Klarar du att tanka själv? Men herregud, självklart
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
35. Pepsi eller Coca Cola? CocaCola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jobbkläder är det en uniform tro?
37. Vad var det senaste du handlade? Till vår tacomat igår
38. Har du kräkts offentligt? Nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken är ju den man känner för sina ungar och den har jag ju redan, så jag vill bli mångmiljardär nu.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, när man ringer och ger pengar till välgörenhet och sånt
42. Kan man vara vän med sitt ex? Jag tror inte det faktiskt
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det var nog mamma kanske när hon låg i Falun...
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej men inte jättelite heller
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hej, du har kommit till Malin, Evelin och Lovisa. Vi kan tydligen inte svara nu så lämna ett meddelande efter pipet eller prova att ring till våra mobiler.
46. Vad har du i din väska? Jag har ingen väska
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Spela Zoma på min mobil
48. Vad är du tacksam för idag? Att det äntligen regnar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du också sett Varannan vecka nu? Hahaha! Visst är det kul när ungen tar bullen?

Puss älskling

Anonym sa...

Här regnar det också nu. Och i morgon ska det åska. Inga tabletter till lilla Bärta. Fy! Puss!

Anonym sa...

Hej sötis Gu´barn. Nu vet jag vad jag ska göra! I morgon går jag till brevlådan o postar Stesolid till Bärta. Jag har så jag kan dela med mig. LOVE YOU PUSS