lördag 19 augusti 2006

Ja, i morgon flyttar min älskade unge. Min stora stora unge! Det är så blandade känslor i mig just nu så jag tror ingen kan fatta det.

Jag är så glad och så stolt att hon är på väg äntligen. Hon kom in på din linje hon ville gå på. Det är iallafall riksintag och dom valde ut just henne av 10 platser! Jag är så glad för hennes skull och för min oxå faktiskt.

Men ändå, vem ska nu tala om var jag och Lovisa har våra saker? Linus vet alltid var våra nycklar är och mina glasögon och tv-dosan och allt alltså. Vi kommer få lov att ringa till Bollnäs och så får hon tala om var vi brukar ha dom Haha!

Sen är jag orolig för att hon inte ska trivas. Att det inte alls är som hon trott. Fast..det ärligt talat så är jag rätt säker på att hon kommer att trivas som fan!

Vi har packat och släpat och hållt på hela dagen. Vi trodde att vi hade tagit allt men så råkade jag se hennes madrass under min säng Haha! Ingen av oss hade en tanke på den. Nu är det bara hennes dator kvar som jag ska packa ihop och ställa ute i hallen. Sen ska Olle och Steve hämta den och sängen och tv'n i morgonbitti.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det är tur att jag följer med till Bollnäs. Jag vill veta hur hon bor och var hon är. Älskar dig jättemycket, Linus. Och dig också.Lovisa.