torsdag 31 augusti 2006

Ett-kort-i-timmen


Klockan 8 läste jag bloggar




Klockan 9 diskade jag




Klockan 10 vek jag tvätt och hängde en ny




Klokan 11 så sken solen




Klockan 12 städade jag åt zoophobasarna och gav dom lite gurka




Klockan 13 fikade jag och Lovisa Haha!
Det händer kanske en gång per år




Klockan 14 pratade jag med Carina




Klockan 15 kollade jag och Lovisa på "Den vita lejoninnan"




Klockan 16 gjorde jag en mixtur som ska locka till sig alla äckliga bananflugor
som flyttat in till oss




Klockan 17 klev Åke upp i palmen. Det har han aldrig gjort förut.




Klockan 18 var vi på ÖB. Lovisa var så trött sen. Hon är sjuk idag.




Klockan 19 lekte Åke cirkuselefant



Klockan 20 klippte vi och klistrade lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var en söt liten "surkuselefant" Snart kan ni ha föreställning. Åke som Tarzan i palmen och Åke som elefunt. Puss!

Prinsessan sa...

Käraste, det där gillade jag! Kanske jag tar efter. Imorgon är en helt blank dag. Puss o ha en skön fredag. LOVE

Anonym sa...

Fan vad cool han är haha & äntligen får jag träffa Åkepojken & er

Anonym sa...

Hahaha! Åke är så söt!

Puss älskling