torsdag 3 augusti 2006

Datorn...

Petter skruvar och fixar med datorn.



Allt ser bra ut och vi tycker att det är så kul



Men sen så piper datorn som en galning. Petter letar och letar efter fel och så plötsligt så kommer han på vad det är för fel. Men då är skärmen pucko.


Vi kommer på hur man ska göra med skärmen och pipet är borta men dator är knäpp ändå



Tillslut ger Petter upp och tar hem den till sig och så håller han på med att fixa och greja den. Klockan två på natten så får han till den.

Tack så jättemycket min snälla lillebror för att du hjälpt oss att fixa datorn. Du är den bästa lillebror man kan ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vad jag önskar att jag hade en Lillebror som Petter! Är nog lite avis på Dig, älskade Gu´barn. Men så kul med datorn, att den funkar. Är det den nya? Ha ha, var o tog prover idag, mitt hb hade stigit från 84 - 123!! ok med de vita blodkropparna, men sköldkörtelproverna var sådär. Men det finns det ju läkare för, om de ändå vore unga (sådär 40-50)o snygga!! Ha en skön helg, imorgon åker Ann o Maj o jag till Köpenhamn. PUss Puss

Anonym sa...

Klart man ställer upp för sina syskon...... :-)