söndag 6 augusti 2006

Sista semesterdagen lekte vi turister Del 3












Mellan Nusnäs och Färnäs i Mora ligger en liten liten stuguthyrning. Det är små stugor som heter bla Butter och Kloker och såna där saker. Det är plåttrit och mycket mycket snickarglädje. Vi brukar åka dit varje år en sväng. Och jag brukar rysa åt alla överdekorerade stugor och broar och sånt. Men i år tyckte jag att det var riktigt fint på nåt konstigt vis. Jag har nog vant mig efter alla år hur det nu gått till. Kändes som att det kunde vara nya ägare oxå för det var lixom lite fräschare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig dag ni hade då,... kul för er och fiffig lösning av Evvisen med Cola i dojjorna.... =)

Prinsessan sa...

Hej Bästisar. Mitt Gu´barn, Du tar ju jättefina bilder. Så himla fint där ni varit, men Du Lovisa, hängbroar är inte nåt för mig heller! Hade stannat kvar på land. Ha en bra vecka. Puss

Anonym sa...

MEN AJG DÅ?!??! SKITER NI I MEJ NÄCKEN KUNDE JUH FAN HA TAGIGT MEJ MEDANS NI SKOJJADE ER! FY FAN...