måndag 21 augusti 2006

Nu är jag hemma från Bollnäs. Jag är trött som få. Linus rum blev jättefint. Ni får se kort på hennes blogg när hon kommer hem på onsdag. Ja, hon kommer hem på Onsdag. Hon åker hem med Emma Löfgren och hennes mamma. Linus känner att hon inte vill vara kvar när Emma inte är där. Och det är helt okej tycker jag. Det är ju jobbigt att helt plötsligt flytta hemifrån. Men jag känner att allt kommer att gå bra. Skolan är ju helt super alltså! Boendet blir oxå bra bara Linus kommer in i det hela.

Jag skriver mera i morgon. Just nu är jag så slut att jag inte orkar tänka ens. Mycket som har farit runt i skallen dom här dagarna.

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min Skatt. Fattar att Du är trött. Så mycket som händer inombords + allt med flytten. Stor kram till Dig som fixar så mycket! LOVE YOU PUSS

Anonym sa...

Har du slutat skriva rubrik?

Puss älskling.