torsdag 24 augusti 2006

Jag:

1. Vad heter du? Malin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Malin antar jag
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karl-Petter
4. Vilket stjärntecken är du? Våg
5. Vilken årgång är du? 1967
6. Vart bor du? Västeråkern, Orsa
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Oj, 13 gånger om jag räknat rätt
9. Vart skulle du vilja bo? Edsbyn tycker jag är fint, det jag har sett
10. Vilken skolklass? Alldeles för gammal för sånt
11. Vad vill du bli när du blir äldre? En snäll och rar tant

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 153,5 cm
2. Hur mycket väger du? För mycket
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt och risig frisyr
4. Ögonfärg? Blå-grå-grön
5. Mest nöjd med? Mina öron
6. Minst nöjd med? Resten
7. Skostorlek? 35
8. Glasögon? Ja
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. Filmer? "Om en pojke"
2. Låtar? Finns så många bra faktiskt
3. Årstider? HÖST
4. Mat/dryck? Spagetti och bacon och massor av ketschup och rödlök och sen ett stort glas med vatten till det
5. Djur? Ödlor
6. Färg? Svart och grönt
7. Parfym? Ingen
8. Tv-program? Just nu Gilmore Girls
9. Ämne i skolan? Gillade inte skolan
10. Sysselsättning? Göra nåt kul med mina flickor

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Jag har ingen
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta Blend
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vad som helst med mindre storlek haha!
6. Favoritaffärer? Vet faktiskt inte
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Haha!
8. Favoritmärke? Inget

DITT HEM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? Dom är bla gröna, blåa, gula
3. Favoritmöbel i rummen och varför? I mitt rum:min säng, Vardagsrummet:soffan, Hallen:Morfarsbyrå,
4. Vad vill du ändra? Åke och Gnistra och Sprakas grejer
5. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mycket träd och buskar och Orsasjön
6. Vad gör du oftast i ditt hem? Städar och diskar och hänger tvätt haha!
7. Vem förutom du brukar sova i din säng? Lovisa kan halvslumra i den på mornarna
8. Favoritpryl i hemmet? Min gigantiska säng

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Bo hette han
2. Var har du i din: a) jackficka just nu? Men jag har ju ingen jacka b) väska just nu? Har ingen väska heller
3. Vad är du beroende av? Mina ungar
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Jag brukar ha på lite "repair" ibland
6. Vad tror du på? Ja, va tror jag på?
7. Vad köpte du senast? Ett lysrör till Åke
8. Har du nåt husdjur? Ja, Åke, Gnistra, Spraka, zoophobas och syrsor
9. Vad bor du i? I en lägenhet i ett hus

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad lång du blivit då 152 (!!) långa Malin... :P FUSK!

Anonym sa...

"Boo" hetten han,... =)

Anonym sa...

,..... och kallades för Usse vilket var mer passande och det skrev jag nyss hos Nisse,.. =)

Anonym sa...

Käraste Gu´barn, Du måste lära Dig att slappa i soffan oxå, inte bara diska, tvätta mm... Äntligen kan jag prioritera fåtöljen före dammsugaren, ha ha! 1000 Tack för hjälpen Du skrev, TACK. Love You Ha en skön helg, eller blir det jobb? Kram o Puss till Er 3.