söndag 31 oktober 2010

Varför varför varför?

Varför måste vissa kvinnor helt plötsligt en dag häll över sig en massa parfym? Det verkar som att många går från diskret parfym till superstark när dom passerar 50årssträcket. Jag har märkt att vissa tonårsbrudar gör precis samma sak. Är det en tonårsgrej som kvinnor vill ha tillbaka när dom är över 50 år? Det är inte roligt som kassörska att stå med dessa astmaframkallande varelser framför sig och man inte kan gå där ifrån. Får kvinnor sämre luktsinne när dom blir äldre, alltså drastiskt mycket sämre? Eller orkar dom inte tvätta sig och vräker på parfym istället? Och jag tänker att om jag får svårt att andas hur i hela fridens dagar är det inte då för någon som har astma? OM, jag säger OM, jag någonsin blir en parfymgalen människa, säg då åt mig!

3 kommentarer:

Therese♥ sa...

Jag instämmer. Vidrigt!!

Anonym sa...

Nu kan man bara hålla med!!! ; ) Saknar dig Malin... Men jag tror vi båda läser men inte riktigt hinner/orkar mer än så... ; )
Kramar..Hanna Hmm

Therese♥ sa...

Svar: Om det vore så väl;) Stackars Thord... Haha =)