fredag 29 oktober 2010

Det är mycket jag skulle vilja skriva här men inte gör...

Tex:
Dra någon åt helvete.
Be någon att tänka lite mera på andra människor.
Skriva om hur blåsta en del är.
Vilka kunder som är trevligare än andra.
Hur dumma och elaka några är.
Vilka kunder som är otrevliga som just kunder men trevliga annars.
Att viss skitprat inte är sant.
Vem som är den snyggaste kunden.
Att skitprat faktiskt även i dom flesta fall kommer fram.
Vilka som flörtar ordentligt när inte sambon/frun är med.
Vilka kunder som har kommit med konstiga erbjudanden.
Vilka som skäller onormalt mycket på sina barn.
Att vissa människor skulle skärpa till sig ordentligt.
Vilka människor som varit elaka mot mina närmste.
Vilka som skulle kanske lyssna på saker från flera håll och inte bara från ett.
Och så vidare och så vidare...



Det är mycket jag skulle vilja skriva här, men jag gör det inte. Och kommer inte göra det heller. Tyvärr kan jag känna. För det här är sånt jag egentligen verkligen skulle vilja få fram. Jag kan tycka att dom som vågar skriva precis vad dom känner för i sina bloggar är modiga. Jag törs det inte. Helt ärligt så gör jag inte det. Sen är jag ju inte den personen som tex ber folk dra åt helvete. Jag biter hellre ihop. Men jag tänker och jag ventilerar med vissa i min omgivning beroende på vad det gäller.

Men tänk så skönt det skulle vara att be några att dra just åt helvete här och vet att många läser och garanterat för det vidare...

2 kommentarer:

Ellie sa...

Vet hur du tänker Malin!
Har ju själv skrivit ibland vad jag tycker o tänker o se hur det kan bli :0
Bäst att hålla tyst här och hålla det för sig själv.

Men jag hade gärna velat höra vem som är den snyggaste kunden ;)
Det hade du väl kunnat skriva :D

Kramisar

Gu¨mor sa...

ska vi träffas? jag behöver oxå kasta glas och sikta mot knäskålarna...