måndag 18 oktober 2010

Linda tyckte att jag skulle svara på en lista

Vilken svordom använder du mest? Kuken, om det nu är en svordom.
Äger du en iPod? No
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30
Hur många resväskor äger du? En med ett stort tobleronemärke.
Använder du flip-flops? Nepp
Var köper du dina matvaror ifrån? Mest på Ica.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Finns väldigt lite kort på mig, det säger väl det mesta.
Vilken var den senaste filmen du såg? Såg halva "Leon" igår.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Oftaste inte någon barnfamilj.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala av mina skulder och mina närmastes lån.
Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nepp
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Tror att "Perssons pack" ligger där i.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Alltid AC/DC.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Japp men det kan jag ju inte skriva här.
När var senast någon stötte på dig? Ingen aning, brukar inte fatta sånt.
Vad åt du till middag senast? Korv och pommes som Evelin bjöd på i Falun.
Använder du huvtröjor? Tror inte jag har någon allt längre, dumt.
Kan du vissla? Bäst!
Vem var den senaste som ringde dig? Olle
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Åker inget sånt alls.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det vet jag Haha!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0250
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Litet
Hur många syskon har du? Tre
Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, det tror jag väl inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Många Astrid Lindgren-filmer
Äger du några band t-shirts? No
När flög du senast? När pappa och jag var till London för flera år sen.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Två, har en soffa också.
Läser du för skojs skull? Mest för att det är en nödvändighet för att leva.
Pratar du några andra språk? Dålig engelska och sen kan jag rätt bra älvldalska när jag tagit någon öl eller två.
Diskar du din egen disk? Suck, ja.
Har du gråtit offentligt? Många gånger, är en gråterska.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Det gör man väl utan att tänka på det.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nepp
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jaaa Haha! Nä, självklart inte.
Kan du kasta macka? Har kunnat iallafall.
Har du någonsin varit i Jamaica?
Vad har du med dig in på bion? Nåt att dricka och tugga på.
Vem var din favoritlärare och varför? Hans-Erik Laggar, hård men rättvis och massor av humor.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Regn och rusk.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Maskinskrivning tror jag.
Gillar du att flyga? Det är helt okej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och snäll.
När sov du senast på golvet? När jag var liten tror jag.
Vilken är din favoritdrink? Sånt kan inte jag..haha!
Gillar du din boende-situation? Japp, men skulle gärna vilja ha ett liten hus.
Vilken är din mammas hemstad? Älvdalen
Din pappas hemstad? Älvdalen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Japp
Vilken är din favoritfrukt? Avocado
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, tyvärr.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 44 år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Japp, men bara när det gäller andra.
Tror du på liv på andra planeter? Jo
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Säkert Lovisa Haha!
Vad var det senaste du åt? En ostskiva
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer överens med dom jag kommer överens med.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte.
Gillar du senap? Om den är stark och söt.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Då hör jag vad Helena säger till mig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? En sak jag väldig gärna skulle vilja faktiskt.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nopp
Tycker du om att krama folk? Är inte mycket för närkontakt.
Skulle du säga att du är trendig? Noooo
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Grynet, om nu någon kommer ihåg henne Haha
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, självklart.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Finns flera.

Tycker du att du är attraktiv? Hahahahahahahahahhahahhahahaa
Vad är du allergisk mot? Kiwi, vissa fishermans friend och Yesdiskmedel. Får kli i öronen av alla tre.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Kan få om det är Danskt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Karl-Petter
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla.

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Kul med listor!! Idag har jag dock fått lära mej att avocado INTE är en frukt, det är nåt annat! Vet du vad?