torsdag 7 oktober 2010

Trött!

Jag blir så trött på mig själv. Tänkte sätta in Evelins säng i vardagsrummet igen. Nu när jag vet att den bara ska stå där några månader så kan den ju lika gärna stå färdig. Så jag letar reda på sängben. Hittar fem(?) stycken. Sen ska jag ta fram bultarna. Kollar om dom sitter kvar i sängen men det gör dom inte. Kom på att vi aldrig haft den madrassen med ben, bara i en ram. Kollar min låda. Där hittar jag tre bultar, tre, med brickor. Till och med brickorna är kvar fast det inte är några muttrar, dom ligger där lösa på bultarna. Men det finns alltså bara tre stycken. Hur i helsike kan det bara vara tre helt kompletta. Varför finns det ingen bult utan bricka ens? Jag är helt otrolig!


Förresten Olle, jag hittade linsskyddet under soffan i vardagsrummet...

Inga kommentarer: