lördag 2 oktober 2010

Varför?

Gick ut med Ester för en timme sen typ. Vi gick och  det var skönt ute. Helt plötsligt så är Ester borta. Totalt. jag ropar och ropar men ingen Ester. Sen kommer hon springandes som en tok och öronen fladdrar och hon är verkligen jätteglad. Jag är också jätteglad att hon kommer. Tills hon kommer fram. Då ser jag att  hon slickar sig om munnen och jag blir irriterad över att hon käkat nåt. Det är ju inte så bra när hon går på sin diet. Sen känner jag det. Doften. Och jag håller på att kräkas. Jag har ingen aning om vad hon käkat och rullat sig i. Hon lukar för djävligt milt uttryckt. Jag håller på att spy och gråta. Sätter på henne kopplat och går snabbt hem. Hela hon luktar. Så nu har hon duschat men jag känner en doft ändå. Undra om det kan ha varit ett ruttet ägg kanske, eftersom hon käkade också. Fast det luktade avloppsbajsvatten. Fy fan.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Visst är det konstigt att hundar älskar sånt som vi tycker är äckligt

Therese♥ sa...

ja fy... Vad va det för nåt? Kram!