tisdag 16 mars 2010

Älskar er!

När jag låg hos tandläkaren idag så var det ett medium på radion. Tror faktiskt att det var min Monicas släkting. Hur som helst så sa hon att alla hade nån hjälpängel och så en skyddsängel. Man fick fråga dom om hjälp och så men man skulle inte vara ego. Så nu har jag sagt åt mina änglar runt mig att jag vill ha hjälp. Och det är ingen egogrej. Jag vill att det ska vända för två personer i min närhet. Nu är det dags att det blir bra. Nu får det vara slut på djävulskap och elakheter. Ni har haft det nog nu. Ingen förtjänar det som ni genomgått sista åren. Lögner och skit och fan. Jag blir så arg nu när jag skriver det här. Jag skulle vilja skriva vad jag ibland säger. Men sånt får man inte skriva och inte heller säga så nån hör. Men jag blir så arg.

1 kommentar:

Hanna Hmm sa...

Jag tror på skyddsänglar... skrev om det på min blogg...tror inlägget heter "övernaturligt"...

Iallafall tror jag att min mellanson har en given ängel.. Min äldsta son skulle verkligen behöva en... En skyddsängel som tog lite mer plats... ; )