söndag 21 mars 2010

Igår

Höll på att bli riktigt trött för nån timme sen. Tänkte bara kolla en av bloggarna jag läser. Sen kunde jag inte sova. Hon hade skrivit så fint och sorgligt men mest vackert till sin pappa så jag började storgrina. Jag hoppas verkligen inte att hon kommer in och handlar idag. Tror inte jag kan håller tårarna borta då. Nu känns det inte som att det är nån idé att somna om längre. Då blir jag nog bara tröttare när jag vaknar.

Igår kollade jag körslaget när jag kom från jobbet. Jag tyckte att Orsakören skötte sig bra, väldigt bra till och med. Flest röster fick dom också så det kan ju inte bara ha varit jag som tyckte så. Annars var det en tom kväll. En tom och ihålig kväll liksom. Saknade mina ungar och framför allt Ester. Det trodde jag inte att jag skulle göra så mycket. Wilma gick runt och letade efter Ester också. Wilma har inte ens sovit hos mig i natt, det gör hon ju så gott dom alltid nu för tiden. Men det var väl konstigt att inte trängas med nördhunden nåt. Så när jag äntligen somnade igår så var min säng så tom och kall. Nu ligger iallafall min ros och lilja hos mig. Min älskade katt.

Fick sms från Lovisa halv 8 och hon hade sovit dåligt Haha! Men ikeasängar är ju obekväma tills man sovit in dom. Då blir dom mjuka och sköna.

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Hej finaste Malin!! Tack för de orden! =) Men tyckte du skötte dej bra på Ica, inga stora krokodiltårar där inte. Kul att jag fått titta hit, på din riktiga blog å äntligen får lämna kommenat till dej! Jag är ju lite ny på blogspot, eftersom jag inte skall länka dej, kan jag ändå spara dej någonstans på min sida fastän du inte syns "utåt"? Funkar det på nåt sätt? Många kramar!!