torsdag 18 mars 2010

Träningsvärk i morgon tro?

Hemma igen äntligen. Har skruvat och burit och hållt på sen kl 10 i morse tills klockan var 19.30. Förmiddagen funkade bra, fast Ester gnällde en hel del. Så vi var ut flera gånger. Hittade en liten fin gångväg som gick genom skogen och villorna. Skruvade ihop bordet och stolarna och en fotölj och tvbordet och satte upp gardinstängerna. Vi hämtade Carina när hon slutade jobbet och då fick jag äntligen sätta mig. Mina handleder gillar inte det här med allt skruvande och bärande. Men Carinas soffa gjorde underverk kändes det som. Satt där och gjorde inget nån timme. Ester försökte sova lite men somnade aldrig. Sen ringde dom och sa att möblerna var på väg och i samma veva så var Lovisa framme i Falun. Upp till lägenheten och släppte in bärgubbarna och sen hämtade jag Lovisa och så handlade vi käk och sen till lägenheten igen. Där fixade vi alla möbler förutom en byrå och så gjorde vi inte klart hyllan för det behövdes hammare till båda.

Åkte alltså hem vid 19.30, klev ur bilen hemma i Orsa igen och var totalt stel. Kunde knappt röra på mig Haha! Nu ska jag strax lägga mig men måste varva ner lite. Ester som inte sovit på hela dagen somnade som en gris när vi åkte hem och nu sover hon i min säng. Hon brukar ju sova jättemycket i vanliga fall.

2 kommentarer:

BigBro sa...

Bra jobbat min lillasyster,.... är det någon som ser till sina barn så är det du,... ;)

Kanelbullen sa...

Du är så bäst mitt barn. Puss!