måndag 22 mars 2010

Lite av dagen

Idag har jag snabbt beställt en klippmaskin till Ester. Jag skyndade mig innan jag skulle ändra mig. Det är en av dom två bästa märkerna på maskiner. Den gick på 2 tusen med frakt. Det känns skitdyrt men inom 1.5 år så har vi tjänat in det. Det kostar ju 450:- att klippa och Ester måste klippas minst 3 gånger per år, om inte mera. Men visst svider det att lägga ut så mycket på en gång...

Var till Mora idag och köpte byxor till mig. Hittade ett par som jag gillade direkt. Så nu har jag brallor igen. Lovisa och jag käkade på "Kaffestugan". Vi var skithungriga och tacotallrik är alltid gott.

Innan vi åkte hem så var vi upp och hälsade på Pärla och Petter och Anette och Nalle. Pärla skrattade och pratade så gulligt. Hon är så lik min pappa så jag kan inte låta bli att skratta. Så underbart söt!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

visst har hon blivit stor! Bra med klipperiet, den har raskt tjänat in =)