lördag 20 mars 2010

Städa hinner jag väl sen...

Nu är flickorna och Xbarnet och Ester i Falun. Dom ska sova där i natt. Jag tänkte passa på att städa lägenheten ordentligt. Jag började att diska men såg skruvarna jag köpte på ÖoB och skruvade upp en hylla till Wilma i stället. På så vis så får jag undan min bokhylla som ska väck. Det var inte bara att skruva upp den på väggen. Fick lov att montera ihop den och borra hål och sånt. Den är alltså hemmagjord. Städa kan jag göra i morgon. Jobbar ju till stängning och det är ingen risk att nån kommer och hälsar på. Så städa gör jag i morgon förmiddag istället. Nu är det panik in i duschen för jag börjar om en timme.
Puss och over and out.

1 kommentar:

Hanna Hmm sa...

Städa kan man ALLTID göra en annan dag!!! ; ) Jag har försökt med det idag...ett evighetsjobb...kommer att vara kaos igen imorgon!
Kram