tisdag 24 november 2009

Dagen

Lovisa hade inte svinis utan vanlig förkylning. Känns väldigt bra och dom var väldigt trevliga på Vårdcentralen också. Fast läkaren tyckte att Lovisa skulle vaccineras men jag lyssnar faktiskt på dom inne på Barnmottagningen i första hand. Dom jobbar med allergiska barn hela tiden så jag tror dom vet bättre faktiskt.

Har föresten fått min nya dator. Helt underbart att sitta i vardagsrummet och ännu mera underbart att slippa det höga bruset från min andra. Tyvärr så blev det inget städat alls idag pgr av att datorn kom men det hinner jag i morgon. Ska möblera om lite också så jag får mera plats i mitt rum. Databordet ska ner i förrådet nu. Andra datorn ska få stå på "morfarsbyrå". Den kommer jag nog inte använda speciellt mycket längre.

Hostar gör jag än som en tok men det verkar vända. Funderar på att ta lite whisky av Olle och värma och ha i honung. Det värsta är ju bara att jag tycker det smakar bajs med whisky men kanske värt att testa. Kunde nog käka en bajskorv bara för att slippa hosta en natt.

4 kommentarer:

BigBro sa...

Skit i att städa,... det är roligare att leka med sin nya dator och utforska allt som finns i den,.... =) Städa kan man alltid göra till sommaren,....

Ellie sa...

Håller med :)
Skiten ligger kvar...

Systemet är enkelt vet du....allt ligger överst....

Kul du fick nya datorn idag....

Erika sa...

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. En julklapp kanske?
www.erturesmycken.blogg.se

Karolina sa...

Haha, äta en bajskorv. Va kul du är!