torsdag 19 november 2009

Host host Hoooosth

Fick komma till tandläkaren idag redan. Och eftersom det hade med min rotfyllning att göra så kostade det inget. Är nästan kär i min rara tandläkare nu. Fast jag har ju faktiskt betalat 6.700 kronor sen i slutet av april och det ligger en skuld på 1.700 och vill bli betald. Kul kul kuk.

Pallade att vara på jobbet tills det var två timmar kvar. Då var det som att nån slagit mig i skallen. Jag hostade och hostade och blev trött som en get. Och Linda sa att mina ögon var så småå såå småå. Kom ifrån jobbet när det var lite mera än en timme kvar. Kom hem och halvsov på soffan tills nu. Det är så jobbigt att hosta. Jag hoppas jag blir frisk tills på lördag så jag kan träffa min bästa syster som kommer från Norge. Febern har jag inte tagit än och jag skiter i den. Blir hemma i morgon iallafall.

Nu lagar Evelin mat till sig. Det luktar så gott och min mage är hungrig. Men tanken på att käka mat gör att jag bara vill kräkas. Så jag nöjer mig med en macka istället.

Inga kommentarer: