torsdag 5 november 2009

Till min lillebror

Petter, jag hade inte heller vaccinerat mig om jag var gravid. Inte en chans. Och jag är fortfarande väldigt kluven till det hela. Allt gick så snabbt igår. Jag har pratat med två väldigt kunniga läkare och okej, jag är nöjd att jag vaccinerat mig och jag är nöjd att Evelin gör det. Men, jag är inte säker än om jag gjort rätt. Men för Lovisas skull så känns det rätt. Fast hennes läkare misstänkte också att Lovisa redan haft svinis. Jag talade om för honom att hon varit sjuk och hostat och hög feber och sånt.

Alla ska följa det som känns bra i magen. Jag tror alltid på magkänslan.

2 kommentarer:

BigBro sa...

Så sant så sant,..... =)

nisse sa...

Men jag tror på, efter att ha pratat med mina sjuksyrrapolare, att vaccinera sig om man hänger med en gravid. Eller en som har svår astma. Eller blablabla. Fast alla gör ju självklart det som dom vill.