onsdag 18 november 2009

Och så tar vi det igen...

Jag är sjuk igen. Fjärde gången på mindre än tre månader. Det är inte kul. Mår skit och snorar och hostar och har feber. Vägrar ta febern för jag vill inte veta hur mycket jag har. Och hostar är jobbigt eftersom jag inte kan ta nån hostmedicin för min galla vill att jag ska hosta. Men har jag råd att vara hemma och bli frisk? Nä, inte en chans. Ligger redan så efter i ekonomin. Det är så sjukt att man inte har råd att vara hemma och vara sjuk.

Och så har jag fått en spricka i min provisoriska lagning till rotfyllningen igen också. Käkade revben på jobbet och så var det en flisa från ett ben som jag bet i. Skitroligt. Nu är det en spricka och det gör ont som fan ibland.

(Tog bort eländes meningen som jag hade här. Allt är ju inte eländigt i mitt liv.)

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Min Malin, min Malin.

Puss!