torsdag 12 november 2009

Undra om jag håller på att bli galen...?

Står i kassan och har en kund framför mig. Kunden bakom handlar allt möjligt, först av varorna kommer en kladdkaka. Kunden framför betalar och jag säger helt seriöst "Och så kommer kladdkakan där" och så pekar jag där kvittot kommer. Sen kommer jag på vad jag sa och så börjar jag skratta. Och jag skrattar och skrattar och skrattar. Jag kan inte sluta. Tror jag skrattade genom 10 kunder minst.

Flera gånger idag har jag sagt fel eller inte kunnat förklara saker. Tur att Barbro fattade det mesta som jag sa när jag sullade till det mesta.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du e inte klok, Madicken!

BigBro sa...

Ha ha haaaaaa det är kul och bra när man skrattar på jobbet,.... =D

LiNdA sa...

hahaha.. ser framemot att jobba kvällen med dig imorgon.. Efter alla mina timmar där :o)