tisdag 27 juni 2006

Sommartradition

Carina och jag har en tradition. Den har väl hållt i sig i ca 10 år tror jag. Varenda år åker vi till Stockholm och går på "allsång på skansen" och sjunger så det hörs lång väg. Vi har alltid bra platser oxå. Alltid sitter vi längst fram och när Lasse B var programledare så kom han alltid fram och vi fick sjunga med honom. Nu är det ju Anders Lundin som är programledare och han rusar fram varje år och blir så glad när han ser oss. Han kommer ju ihåg att han och jag kramades en Orsayra för några år sen och tack vare det och tack vare våra vackra sångröster så får vi sjunga i micken i varje låt i varje program.

Allsången börjar

Min kramkompis

Så där långt bak är vi aldrig


Lite var väl kanske lögn det jag skrev där uppe på inlägget eller...det mesta var nog lögn...men kramats med Anders Lundin det har jag gjort. Synd nog så ropade dom upp honom på scenen på Orsa Hotell precis när jag fick världens bamsekram. Om dom inte hade ropat upp honom på scenen just då så vete fan om det inte hade var en minianderslundin
här nu Haha!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En MINIANDERSKUNDIN!? :O Jag vill INTE veta vad min syster skulle vilja göra med Anders Lundin.

Anonym sa...

Hahahaha.... jodu, jag har hört din sköna sångröst.. så förstår att du får sjunga i micken varje år ;o)

Anonym sa...

Du glömde bort att berätta att vi alltid fick sitta bredvid Magnus Härenstam när han var där...haha!