söndag 25 juni 2006

Resa

Igår var vi till Bollnäs för att kolla lite grann. Linus ville se hur Bollnäs såg ut på sommaren. Hon visste precis hur vi skulle åka. Hon har lokalsinne som få alltså. Lik sin morfar och morbror (Har ingen aning om Petter har lokalsinne faktiskt.... men jag tror att han har det så det ska nog stå morbröder istället) morbröder
och mamma. Nu längtar Evelin ännu mera att få åka upp och bo där. Själv fick jag en klump i halsen och det kändes i magen. Men men...klarar hon det så gör jag det oxå (är ju så illa jävla tvungen Haha!!


På vägen hem från Bollnäs var vi turister!

Stol och skidor och Lovisa i Edsbyn

Evelin och Lovisa poserar uppe på stolen

På väg ner från stolen

Lovisa sitter på en bandyklubba

Jump!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, göta petter!

Anonym sa...

Vad roligt att huset i Bollnäs såg ut som jag hade föreställt mig.

Puss älskling