fredag 2 juni 2006

Livets mening




Det finns en del som undrar över meningen med livet. Jag vet meningen med livet. Det är ens barn. Det är dom som gör livet värt att leva. Det finns inget som gör en så glad som när ens barn är glada och lyckliga. Jag skulle göra precis allt för mina ungar. Dom är en del av mig. Trodde aldrig att man skulle kunna älska så mycket som jag älskar mina ungar. Visst vi ryker ihop så det skallrar i rutorna här ibland. Men...vi älskar varandra ändå!

Puss mina älskade ungar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad rart! :)
Det är ganska kul att vara moster också. kanske du också blir nån gång. Haha! (när dom kommit på hur man får åt ungen på ett smärtfritt och ickeblodigt sätt).

Anonym sa...

En väldigt stor del är dom...o så finns det ju bilar oxå..haha

Anonym sa...

Det är ju det jag har sagt hela tiden! Love you och puss!

Anonym sa...

Så här får du in filmen på ett inlägg. Du går in på http://www.youtube.com. Sen kollar du efter en video som du vill ha. På högersida om filmen finns det "About this video". Där finns det: "Embed", och en kod. Den koden kopierar du bara och klistrar in på ett vanligt inlägg (se till att du får med hela koden. Det brukar nämligen krångla för mej men då kopierar du bara in koden någon annanstans (tex i ett msn-fönster och skickar iväg) och sen klickar du bara på den där orange knappen som vanligt. :)